Föreningen växer!

2015-07-31 i Allmänt

1 månad kvar till gympastart, och föreningen utökas med nya ledare.

I våras avtackade vi Sanne Vader, som hållit i Cirkelträningen samt delat på ledarskapet för Motionsgympan. Efter 6 år som ledare i föreningen flyttade hon till Växjö och avslude därmed sin tid som ledare här i förenngen.

Nu närmar sig hösten och det är 1 månad kvar till start. Vi kommer att köra vidare med tre pass i veckan, men ledarskapet kommer att se lite annorlunda ut. Vi välkomnar nämligen inte mindre än två nya ledare i föreningen, som tillsammans med undertecknad, Monica, ska hålla i passen framöver.

Mjukgympan på måndagarna kommer även fortsättningsvis att ledas av Monica Tollstern. Cirkelträningen, även den på måndagarna, kommer att ledas av Nina Erelt, Klasentorp. Motionsgympan på torsdagarna kommer att ledas av Monica Tollstern och Ellen Bringevik, Hössjö. Bild på ledarna kommer så småningom att publiceras här på hemsidan, under rubriken 'ledare'.

Så välkomna till en ny spännande säsong med träning i Slätthög!!