Detta är våra ledare:

Nina, Sofie och Monica.

Monica Tollstern, född -71, har varit ledare sedan hösten 2008. Monica har gått följande utbildningar inom Gymmix: Bas- och gruppträningsutbildning, Seniorträning samt Personlig utveckling - Ledarskap. Hon är även ordförande i föreningen. Monica bor i Skövelåkra och leder Mjukgympan och Motionsgympan.

Nina Erelt, född -80, är ledare sedan hösten 2015. Hon har gått följande utbildningar inom Gymmix: Bas- och gruppträningsutbildning, Styrka och rörlighet i gruppträningspass samt EFIT (Effektiv Funktionell Intensiv Träning). Nina bor i Klasentorp och leder EFIT-passet.

Sofie Årdh född -87, är ledare sedan våren 2022. Hon ska snart gå Gymmix Bas- och gruppträningsutbildning. Sofie bor i Bästerna och leder Tabata-passet.

Om du har några frågor om passen eller föreningen, eller om du har synpunkter, positiva såväl som negativa, så får du gärna kontakta Monica:

Tel 0472-771 88, Mobil 073 074 9051, E-post monica.tollstern@gmail.com